Pages

Thursday, June 30, 2011

Aku & Standard Chartered KL Marathon 2011 - 26/6/2011



Assalamualaikum. Hari ni just nak kongsi hari peristiwa 26 Jun baru-baru ini. Iaitu hari Ahad, pada tarikh tersebut saya bersama seorang sahabat saya telahpun mendaftar sebagai peserta larian marathon anjuran bank standard chartered. Saya mengambil bahagian dalam acara untuk 10km.



Perhatian!!!ini bukan lumba lari atau merentas desa....larian amal yer, semua dapat hadiah(makanan percuma) dan medal. Apa2 pun memang happening. Yang paling best sekali sesat jalan tyme on the way nak ke tempat permulaan 'Dataran Merdeka' atau lebih tepat lg masjid jamek, nak parking moto kat sne. Dahla gelap pulak tu, maklumlah pukul 6 pagi baru. Ada kat empat lima orang aku tanye orang, ...

Gambaran persekitaran...

yg bestnye tyme aku tanye sorang makcik tu, "Tumpang tanya, nak ke masjid jamek jalan mane?". Dengan muka curiga makcik tu tengok aku, dia repeat,"Masjid jamek?...tak tahu,tak tahu..". Terus dia jalan laju tinggalkan aku terpinga-pinga. Sekali tengok reaksi makcik tu, dia tengok aku ni macam penyangak bertauliah jer...ish3. (T_T)...so sad da...saborjela.



FRONT

BACK
~nilah satu2nye kasut kesayangan aku... sedar2 dah nak tercabut tapak belakang dye.
nak kne beli baru lah plak ni.

And thanks kat sorang apek ni, baik hati betul beri tunjuk jalan sampai betul2 dekat dengan masjid jamek.(n__n)". Pembelajaran baru aku pas marathon tu, rupe2nye boleh makan pisang sekali ngn air 100 plus.

No comments:

Post a Comment

Total Pageviews

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...