Pages

Saturday, May 1, 2010

TAQWA


Ya Allah, suburkanlah benih - benih Taqwa didadaku... Lailahaillallah

TAQWA

~by OPICK

Laaillahailallah …8x

Ku bersujud pada-Mu
Dan pasrahkan diri dike-maha-anMu
Ku berlindung selalu pada dosa-dosa
Dan setiap salahku
Kau jagalah lindungilah cintailah aku

Laaillahailallah 8x

Setiap detik yang berlalu
Menghitung diriku
Bertanya padaku
Akankah sia-sia bila akhir waktu
Datang memanggilku
Kau jagalah lindungilah selamatkan aku

Allah … Allah … Allah…

Kau jagalah lindungilah selamatkan aku
Allah (Laaillahailallah)

Jagalah diriku, jagalah diriku
Lindungi lindungi lindungilah aku ini
Jagalah cintai lindungi selamatkan
Ya Allah 2x

(Laaillahailallah)
Jagalah ya Allah
Laaillahailallah ~



“ Saat ku bersujud kepadaNya, aku pohon keampunan dan taubat atas dosa-dosa ku yg mengalir derasnya aliran sungai,ku rayu dan ku pasrah kepada-Nya.

Di setiap sujudku, ku memuji-Mu, segala puja dan puji hanya untuk-Mu. Ya Rabbul Izzati…cintailah aku,jagalah daku, lindungilah aku, selamatkanlah aku.

Ya ‘Alim Ya Khobir, Ya Rabbi…kayakanlah jiwaku dengan keimanan kepada-Mu, kayakanlah aku dengan Ilmu yang bermanfaat, hiasilah peribadiku dgn sifat al-Hilmi, muliakanlah aku dengan sifat Taqwa, cantikkanlah perbuatanku(Ibadatku & Amalku) dan hadirkanlah perasaan Khusyuk dan Ihsan kedalam hati ini”







No comments:

Post a Comment

Total Pageviews

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...