Pages

Thursday, June 3, 2010

Laknat Tentera Yahudi

Alahmdulillah...dapat gak update blog arini. =D



Sepertimana kita telah sedia maklum, Line Life 4Gaza(LL4G) adalah sebuah gabungan yg disertai oleh ramai sukarelawan daripada beberapa buah negara yg kebanyakkanya adalh org Islam, termasuk dari Malaysia dan Indonesia.Misi utama mereka "Our ultimate vision is to work together with the International community in helping Palestinians to hold every rights on their motherland, and eventually be able to live in peace as any other beings would want to be" . Pada 31 Mei 2010, beberapa org yg berada diatas kapal Mavi Marmara telah diserang oleh komando Israel. Dan terdapat beberapa org yg telah terbunuh termasuk sukarelawan dr Malaysia dan ramai yg tercedera akibat dr serangan mereka.
Mudahan-mudahan, kekjaman yg ditunjukkan oleh tentera yahudi yg dilaknat itu membuka mata masyarakat seluruh dunia tidak kira apa bangsa dan agama yg mereka anuti, bangkit bersama untuk menentang kebinatangan yahudi.


marilah kita same2 berdoa mudahan perjalanan mereka(sukarelawan2) dipermudahkan dan dapat kembali dengan selamat.Insyallah

" YA ALLAH SEBAGAIMANA ENGKAU PERNAH MENGHANTAR BURUNG ABABIL MENGHANCURKAN TENTERA BERGAJAH MUSYRIKIN,
MAKA KAMI MEMOHON KPD-MU YA ALLAH
TURUNKANLAH BANTUAN-MU KALI INI KPD ORG2 ISLAM DI PALESTIN
DAN BERILAH KESELAMATAN KEPADA PARA SUKARELAWAN YANG MEMBAWA BANTUAN KE PALESTIN,
DAN HANCURKANLAH REJIM ZIONIS YAHUDI SEDASYAT-DASYATNYA,
SESUNGGUHNYA ENGKAULAH YG MAHA PERKASA LAGI BERKUASA "

No comments:

Post a Comment

Total Pageviews

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...